Analityka internetowa dostosowana do Twoich potrzeb

Analityka w kampaniach reklamowych

Cel działań

Obniżenie kosztów kampanii marketingowej

Co robimy

Konfigurujemy lub rekonfigurujemy narzędzie Google Analytics tak, aby poprawnie zbierało dane. Analityka internetowa pozwala oznaczyć kampanie reklamowe, aby zaobserwować, która kampania (kreacja lub tekst reklamy) najlepiej sprzedaje i przynosi najwięcej zysku. Sprawdzamy, które źródła ruchu nie przynoszą dochodu, które z nich wspomagają konwersje, a które ją zamykają. Optymalizujemy wydatki na reklamę poprawiając stopę zwrotu z inwestycji.

Korzyści dla Klienta

  • Obniżasz wydatki na marketing
  • Inwestujesz tylko tam, gdzie są Twoi klienci
  • Korzystasz z reklam o wysokiej stopie zwrotu

Monitorowanie ruchu w serwisie

Cel działań

Ustalenie, które źródła ruchu mają najwyższy współczynnik konwersji

Co robimy

Wskazujemy skąd przychodzą najbardziej dochodowi użytkownicy oraz jak sprawić, by było ich jeszcze więcej. Źródła ruchu są dla Twojej strony internetowej niczym drużyna piłkarska. Kilku zawodników strzela bramki, cześć rozgrywa i broni, a inni to słabe ogniwa, które należy zastąpić rezerwowymi. Ustalimy, które źródła ruchu (SEO, AdWords, mailingi…) rzeczywiście generują sprzedaż w Twoim serwisie. Nieskuteczne kanały odeślemy na ławkę rezerwowych.

Korzyści dla Klienta

  • Dowiesz się skąd pochodzą najbardziej lojalni klienci
  • Dowiesz się, jak zmienia się w czasie Twój klient docelowy
  • Ustalisz cechy klientów (wiek, płeć, zainteresowania), którzy zostawiają najwięcej pieniędzy w Twoim biznesie

Badanie interakcji użytkownika z witryną

Cel działań

Identyfikacja stron, które mogą powodować ucieczkę użytkownika

Co robimy

Wdrażamy narzędzia monitorujące, w jaki sposób internauci poruszają się po stronie (nagrywamy ruchy kursora oraz sesje kliknięć myszką). Sprawdzamy, które strony stanowią wąskie gardła i powodują opuszczenie serwisu. Badamy jakie elementy strony są istotne w procesie zakupowym, a które jedynie rozpraszają użytkownika. Na podstawie zebranych danych przygotowujemy rekomendacje, dzięki którym serwis jest przyjaźniejszy dla internautów.

Korzyści dla Klienta

  • Więcej powracających użytkowników
  • Wyższa wartości koszyka zakupowego dzięki „przyjaznym zakupom”
  • Więcej domkniętych sprzedaży, mniej porzuconych koszyków