Artykuły 2017-08-08T08:35:26+00:00

PRASÓWECZKA

Oczywista oczywistość, czyli…

...wróg dobrego story Jednym z problemów współczesnej reklamy jest tendencja do zawierania w przekazie zbyt dużej liczby informacji Chaotyczne spoty o wszystkim, a jednocześnie o niczym, opisy produktów polegające jedynie na wymienieniu długiej listy parametrów [...]

Jak przełamać attention crash?

Opowiadaj szybciej! Życie przeciętnego komunikatu medialnego trwa dziś zaledwie kilka sekund. To efekt kumulacji wiadomości w internetowej przestrzeni. Odbiorca gubi się w nich. Nie wie, która zakładka lub który banner reklamowy są godne uwagi. Tak [...]

Postać, która wywołuje emocje

Storytelling a tworzenie bohatera Obecnie storytelling, wykorzystywany jako metoda tworzenia kampanii reklamowych czy wizerunkowych, staje się nieodzownym elementem pracy marketerów. Z kolei nieodzownym elementem opowieści o marce jest oczywiście bohater, z którym odbiorca powinien się [...]

E-marketing

Z agencją czy na własną rękę? Jako przedsiębiorca możesz czasem zadawać sobie pytanie – dlaczego płowieniem korzystać z usług zewnętrznej firmy, skoro zatrudniam specjalistę do spraw marketingu. Odpowiedź na to pytania również posiada sportową analogię [...]

Unikalna propozycja sprzedaży

Panie i Panowie! Festiwal Dobrego Contentu to inicjatywa MarketingiBiznes.pl, którego nadrzędnym priorytetem jest edukacja w zakresie marketingu oraz biznesu. Jako eksperci e-marketingu, na potrzeby I edycji festiwalu, zostaliśmy poproszeni o przygotowanie artykułów specjalistycznych. Fragmenty [...]