Copywriting 2017-08-14T12:52:33+00:00

Copywriting sprzedażowy i wizerunkowy

…dzięki którym Twoja firma wyróżni się na tle innych. Wizerunek marki i sprzedaż jej produktów są jak naczynia połączone – jedno nie może istnieć bez drugiego. Wedle powiedzenia – jak Cię widzą, tak Cię piszą i… kupują. My ubierzemy misję, wizję i strategię Twojej firmy w słowa i napiszemy teksty sprzedażowe skutecznie zwiększające konwersję.

Tworzymy copywriting na strony WWW, który jest wizytówką firmy oraz perswazyjne landing pages utrzymujące klienta w przekonaniu, że decyzja o zakupie Twojego produktu była najlepszą decyzją w jego życiu. Nasze opisy wydarzeń sprawiają, że uczestnicy już nie mogą się ich doczekać, a teksty ulotek czy plakatów nie pozwalają żadnemu klientowi przejść obojętnie wobec Twojej oferty. A oprócz tego w zanadrzu mamy jeszcze…

Copywriting produktowy i sensoryczny

…które pobudzają zmysły i wyobraźnię. Słowa dobrego copywritera sprzedają – co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Ale… czy wiesz, że słowa fantastycznego copywritera mogą u odbiorców wywołać przyjemne dreszcze podniecenia, fizjologiczne uczucie pragnienia czy skłonić ich do nostalgicznych wspomnień i snucia marzeń? Jeśli chcesz, aby odbiorcy na własnej skórze poczuli działanie Twojego produktu jeszcze przed jego zakupem, daj nam znać.

Sprawimy, że klient w trakcie czytania opisu produktowego poczuje smak chrupiącej przekąski, zapach subtelnych perfum, dotyk kaszmirowego swetra, usłyszy jakość dźwięku, jaką zapewnią mu nowe słuchawki i… wyraźnie zobaczy korzyści, które otrzyma po sfinalizowaniu transakcji. A żeby klient trafił w Internecie na Twoją stronę lub do e-sklepu, niezbędny jest…

SEO copywriting i webwriting

…wspierające pozycjonowanie marki w Sieci. Dobry tekst musi rzucać się w oczy odbiorców i w algorytmy robotów Google – tylko tyle i aż tyle. Z głową używamy słów kluczowych, które mają służyć tekstom – nigdy na odwrót. Stosujemy ponadczasową strukturę odwróconej piramidy, dla której podstawą są najważniejsze informacje, a nie nużące wprowadzenie, a także strukturę plotki, posiadającej potencjał do wirusowego rozprzestrzeniania się w Sieci. Unikalna treść, frazy z długim ogonem, chwytliwe tytuły, pozycjonujące nagłówki i przyjazne czytelnikom wypunktowania – to tylko część naszego arsenału w walce o pierwsze miejsca na liście wyszukiwań w Google.

Prócz tego pomagamy w dystrybucji tekstów SEO, bo tworzymy również…

Strategie content marketingowe

…bez których pomysły mogą wymknąć się spod kontroli. Content jest królem, ale królem szalonym – my wiemy, jak go okiełznać i gdzie go wysyłać, by reprezentował Twoją markę przekonująco i zgodnie z Twoimi preferencjami. Tworzymy strategie w zakresie content marketingu wraz z ich realizacją na firmowych i prywatnych blogach, w artykułach eksperckich (a także w całych seriach profesjonalnych tekstów) czy w social mediach.

Komponowanie contentowych treści i ich dystrybucja w Internecie, wraz z uwzględnieniem fraz kluczowych i właściwej struktury tekstu to praktyki niezbędne do tego, by konsumenci zauważyli Ciebie i Twoją markę. A co sprawi, że ją pokochają i przywiążą się do niej na długie lata?

Neuromarketing i psychologia konsumencka

…dzięki którym Twoja marka zawładnie umysłami konsumentów. Jak kupują kobiety, a jak mężczyźni? Dlaczego podczas decyzji zakupowych część klientów kieruje się racjonalnymi przesłankami, a część z nich zdaje się na instynkt? Jakie teksty i opisy trafią do młodszych konsumentów, a jakie do osób dojrzałych i seniorów?

Znamy odpowiedzi na wszystkie te pytania, a wiedzę na temat zachowań konsumenckich i neuromarketingu stosujemy w praktyce. Naszymi komunikatami potrafimy przekonać sceptyków, racjonalizować decyzje impulsywnych klientów, a także budować przekaz adekwatnie do płci, wieku i preferencji odbiorców. Daj nam znać, jakiego tekstu potrzebuje Twoja marka!

MUST SEE!

STREFA COPYWITERSKIEJ WIEDZY

Odkryj tajniki skutecznego pisania