Copywriting sprzedażowy

Copywriting sprzedażowy

Wolisz podnieść współczynnik konwersji o 36% czy 47%?

  • Gdy patrzysz na swoją stronę internetową – czy czujesz, że możesz więcej zarabiać?
  • Czy słyszałeś już o technikach copywriterskich, które podnoszą ilość zamówień?
  • Jak często zastanawiasz się, co poprawić na swojej stronie by była naprawdę skuteczna?
  • Czy sądzisz, że wiedza i doświadczenie ekspertów przekładają się na wyższe wyniki biznesowe?

Nie jesteś tu przez przypadek. Czytasz ten tekst, ponieważ zależy Ci na poprawie wyników biznesowych i masz już świadomość, że komunikację z klientem można udoskonalić. Internet to miejsce, które pozwala na wdrażanie rozmaitych strategii reklamowych, a co ważniejsze, na monitorowanie ich wyników.

„W Sieci nie zgadujemy co działa lub nie, w Sieci testujemy pomysły, analizujemy wyniki i wybieramy najlepsze rozwiązania”

Wzrost konwersji o 36%

Wystarczyło dodać jeden odpowiedni paragraf tekstu u góry strony.

Wzrost konwersji o 44%

Poprawę konwersji wywołało zaprezentowanie case study angażującego klienta.

Wzrost konwersji o 49%

Taki efekt uzyskano dzięki dobremu zastosowaniu ”bullet points” na stronie.

Pewnie nie zdziwi Cię fakt, że człowiek poznaje świat dzięki opowieściom. To słowa, złożone w zdania i ułożone w historie są naszą pierwszą wewnętrzną interpretacją otoczenia. Słowa informują, ostrzegają i co najważniejsze wywołują emocje, także w biznesie. Sam zobacz, co można dzięki nim osiągnąć:

Copywriting

Jak myślisz? Czy Twój Klient kupuje gdy otrzymuje informacje, czy gdy wywołamy w nim pragnienie posiadania? Sukces polega na wytworzeniu u niego emocjonalnego efektu „chcę”, który wzmocni efekt „potrzebuję”. Gdy zbudujemy zaufanie do marki przestaje być ważne, „co chce kupić”, a zaczyna liczyć się „od kogo”. To właśnie sposób na wyróżnienie się wśród konkurencji. Jeśli zastosujesz go na swojej stronie, zaczniesz więcej zarabiać budując jednocześnie grono ambasadorów Twojej marki. Prawdziwa sprzedaż zaczyna się od drugiej szklanki.

Jak pisać, by mieć zauważalne efekty?

Copywriting sprzedażowy to nie pisanie historyjek i zabawa słowem. To umiejętność stosowania technik perswazyjnych takich jak neuromarketing lub storytelling w tekstach publikowanych online. To także wykorzystanie wiedzy z zakresu psychologii społecznej oraz zdolność spojrzenia na produkt oczami klienta i zaspokojenie jego potrzeb.

Jak wiele zyskasz decydując się profesjonalny copywriting?

  • Podniesiesz sprzedaż, ponieważ inwestujesz w konkretny tekst, który ma na celu wywołanie określonych emocji i reakcji u odbiorców. W ten sposób użytkownik pozna prawdziwą wartość Twojego produktu i zapragnie go posiadać.

  • Oszczędzasz czas poświęcany na intuicyjne pisanie, ponieważ nową treść przygotują eksperci korzystający z potwierdzonych naukowo technik copywriterskich. Masz więc pewność, że nowy tekst będzie budował zaufanie do Twojej marki oraz tworzył jej profesjonalny wizerunek.

  • Maksymalizujesz zyski, przygotowanie tekstu łączymy z analityką internetową i testami konwersji. Będziemy stale monitorować skuteczność zastosowanych technik perswazyjnych. Na koniec na Twojej stronie znajdą się tylko te teksty, które najsilniej oddziałują na Twoich Klientów.

Podniesiesz sprzedaż, ponieważ inwestujesz w konkretny tekst, który ma na celu wywołanie określonych emocji i reakcji u odbiorców. W ten sposób użytkownik pozna prawdziwą wartość Twojego produktu i zapragnie go posiadać.

Oszczędzasz czas poświęcany na intuicyjne pisanie, ponieważ nową treść przygotują eksperci korzystający z potwierdzonych naukowo technik copywriterskich. Masz więc pewność, że nowy tekst będzie budował zaufanie do Twojej marki oraz tworzył jej profesjonalny wizerunek.

Maksymalizujesz zyski, przygotowanie tekstu łączymy z analityką internetową i testami konwersji. Będziemy stale monitorować skuteczność zastosowanych technik perswazyjnych. Na koniec na Twojej stronie znajdą się tylko te teksty, które najsilniej oddziałują na Twoich Klientów.

2017-07-12T09:17:23+00:00

O autorze:

Szymon Pietkiewicz
Specjalizuje się w optymalizacji treści serwisów internetowych, copywritingu efektywnościowym, neuromarketingu oraz komunikacji marketingowej online. Prowadzi szkolenia dla firm z zakresu SEO Copywritingu i SEO PR. W wolnych chwilach – songwriter.