Strategie – marketing internetowy

Doradztwo – marketing internetowy

Zanim nakłonimy użytkownika do zakupu, musimy go najpierw sprowadzić do serwisu. Nie wystarczy postawienie strony internetowej, by móc powiedzieć „prowadzę swój biznes w Internecie”. Użytkownicy sami Was nie znajdą.

Marketing internetowy oferuje różne formy promocji – możemy przyciągać Internautów publikując eksperckie artykuły i porady, promować serwis w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych, umieszczać produkty w porównywarkach cen, czy prezentować swoją ofertę w formie wideo w serwisie YouTube. Oto namiastka poszczególnych technik i korzyści z nich wynikające:

  • Audyt SEO i usability – popraw widoczność swojej witryny w wyszukiwarce Google. Więcej klientów z organicznych wyników wyszukiwania Google.
  • Inbound marketing – przyciągnij użytkowników do swojej strony ciekawą treścią. Zyskaj więcej zaangażowanych użytkowników publikując treści atrakcyjne dla internautów.
  • Wideo marketing – dotrzyj do ponad 16 milionów użytkowników serwisu YouTube. Wykorzystaj wideo marketing w swojej strategii wizerunkowej i sprzedażowej. To prostsze i tańsze niż Ci się wydaje.
  • Efekt synergii e-PR – wprowadzimy Twoją firmę do Internetu… różnymi kanałami. Połącz działania na WWW, z obecnością w mediach społecznościowych i strategią e-PR.

Co wybrać?

Metody promocji i pozyskiwania ruchu powinny być dobierane do charakteru danego produktu lub usługi.  Cel jest prosty – maksymalna efektywność przy możliwie najniższych nakładach finansowych po stronie Klienta. Sztuką jest wydawać mądrze, a nie dużo.

Zastanawiasz się jak wykorzystać Internet w promocji swojej firmy?

NAPISZ DO NAS!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez Conversacja.pl.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Conversacja.pl.

2017-08-04T12:02:28+00:00

O autorze:

Vadmin
SSSHHH HOHHHHHH... SSSHHH HOHHHHHH... HOHHHHHHHHHHHHH...