C O P Y W R I T I N G
M U S T R E A D !
MATKO BOSKO JAK NAPISAĆ REKLAMĘ!?
…CZYLI O TYM JAK WYLAĆ FUNDAMENTY POD SKUTECZNY COPYWRITING SPRZEDAŻOWY?
Dziwny jest ten świat. Świat sprzedaży przeładowany informacyjną papką. Miałkimi komunikatami o zerowej wartości. Owszem ludzie chcą wiedzieć więcej, ale to wcale nie oznacza skłonności do zapamiętywania i wykorzystywania wszystkich przyswojonych treści. Rządzą tłuste fakty. Reszta idzie do kosza. Tak to działa. Wszędzie. W codziennym życiu, w biznesie, w reklamie…
Niby każdy o tym wie, a teksty ofert przesycone są zbędnymi informacjami – daleki od doskonałości marketing sprzedażowy. Czyja to wina? Intuicji. Tej złej intuicji ukrytej w naszych mózgach. Wydaje Ci się, że to co robisz jest ok. Lecz właśnie, tylko wydaje. Nawet najwięksi copywriterzy nie napiszą tekstów ofert na oko. Na oko to chłop w szpitalu umarł […]
Sekrety copywritera – teksty sprzedażowe
Jak wylać fundamenty pod skuteczny copywriting sprzedażowy Dziwny jest ten świat. Świat sprzedaży przeładowany informacyjną papką. Miałkimi komunikatami o zerowej wartości. Owszem ludzie chcą wiedzieć więcej, ale to wcale nie oznacza skłonności do zapamiętywania i [...]
Digital story w biznesie, marketingu i reklamie
Digital storytelling – jak napisać internetową opowieść o firmie Storytelling kojarzy się przede wszystkim z takimi pojęciami jak copywriting i content marketing. Nie jest to do końca słuszne skojarzenie. Terminy takie jak wizja, cel [...]
Jak napisać dobrą ofertę?
Podstawy copywritingu Pisanie skutecznej oferty często uchodzi za tzw. "Złoty pociąg" copywritingu. Wszyscy mają nadzieję, że gdzieś istnieje uniwersalny przepis na sprzedaż za pomocą słowa. Tymczasem to nie o pisanie jest tu chodzi. Co jest [...]
Jak działa copywriting sprzedażowy
Copywriting sprzedażowy "Jeśli nie sprzedaje – nie jest kreatywne" David Ogilvy Zanim dowiesz się, jakie techniki copywriterskie najmocniej wpływają na emocje internautów, zamknij na chwilę oczy i przypomnij sobie, jaką przyjemność sprawia Ci [...]