Storytelling2018-01-31T08:05:36+00:00

S T O R Y T E L L I N G

M U S T   R E A D !

JAK SPRAWIĆ, BY ODBIORCA NIE ZIEWAŁ?

Co najbardziej przeszkadza odbiorcom w opowieściach i sprawia, że nie mogą skupić się na fabule? Co zaburza rytm historii i utrudnia porządkowanie następujących po sobie faktów? Odpowiedź jest prosta: to coś, przez co uczniowie podstawówki zniechęcili się do odkrywania przygód Stasia i Nel w lekturze „W pustyni i w puszczy”, a mianowicie długie opisy…

Content marketing a storytelling

Czyli o tym, jak łączyć lub dzielić treści w różnych kanałach komunikacji Mimo iż storytelling, jest obecnie jedną z najpopularniejszych metod tworzenia contentu, to nadal wiele osób nie wie, gdzie i w jaki sposób ów [...]

Więcej wpisów!

POZNAJ TAKŻE POZOSTAŁE SEKRETY WIEDZY MARKETINGOWEJ – COPYWRITING I E-MARKETING

Copywriting SEO - agencja digital Conversacja.pl
Marketing internetowy - agencja digital Conversacja.plMarketing online - agencja digital Conversacja.pl
Użytkowniku! Pewnie wiesz już, że od 25.05.2018 r. obowiązuje RODO. Zaktualizowaliśmy więc swoją politykę prywatności.
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Oczywiście w każdej chwili możesz zablokować pliki cookies w swojej przeglądarce ;-)
Rozumiem!