Copywriting sprzedażowy

„Jeśli nie sprzedaje – nie jest kreatywne”

David Ogilvy

Zanim dowiesz się, jakie techniki copywriterskie najmocniej wpływają na emocje internautów, zamknij na chwilę oczy i przypomnij sobie, jaką przyjemność sprawia Ci czytanie dobrych tekstów. Mogą to być książki, felietony, wywiady…

A teraz spójrz na treść w swoim serwisie. Gdy patrzysz na poprawnie napisany tekst biznesowy, pewnie potrafisz łatwo wyłowić z niego najważniejsze informacje o produkcie, usłudze lub firmie. To jednak za mało by poczuć w sobie silną motywację do podjęcia akcji. Gdy internauta czyta naprawdę dobry tekst, słyszy ten charakterystyczny wewnętrzny głos, który wymaga od niego, by zareagował na komunikat. Dobra treść zamienia odczuwanie więc internauta, który odwiedza Twój serwis bo ”potrzebuje” produktu, po przeczytaniu tekstu powinien go ”pragnąć”. To właśnie jest copywriting perswazyjny.

Profesjonalnie napisana oferta sprzedażowa nie prezentuje wyłącznie zalet produktów i usług. Przedstawia korzyści, które są naprawdę istotne dla klienta.

Zanim zlecisz nam napisanie tekstu pomagamy Ci ustalić, co jest istotne dla Twoich Klientów oraz w jaki sposób warto się z nimi komunikować, by czuli się ważni i bezpieczni w Twoim serwisie.

Dowiedz się jak działa nowoczesny copywriting internetowy

Oto narzędzia i techniki, które stosujemy, dobierając je do specyfiki branży i charakteru serwisu klienta. Świadomie korzystamy z różnych szkół copywriterskich i marketingowych.

Copywriting perswazyjny i neuromarketing

Jest to wykorzystanie metod naukowych i wiedzy z zakresu funkcjonowania ludzkiego mózgu w zakresie skutecznej komunikacji. Setki godzin poświęconych na badania aktywności ludzkiego mózgu (np. badanie EEG lub Total Customer Experience) pozwoliły ustalić, które formy komunikatów najsilniej oddziałują na system emocjonalny człowieka, w tym gotowość do dokonania zakupu. Masz więc pewność, że przygotowując lub poprawiając Twoje teksty, opieramy się na potwierdzonych naukowo i empirycznie technikach. Tworzymy indywidualne treści w oparciu o realnie działające modele. Więcej…

Marketing narracyjny i e-PR

Od najmłodszych lat człowiek poznaje świat dzięki opowieściom. To narracja wpływa na to jak odbieramy otoczenie wokół nas. Właśnie dlatego marketing narracyjny to jedno z najsilniej oddziałujących narzędzi wpływu społecznego, które w naturalny sposób pomaga zwiększyć wartość produktu lub usługi. By zrozumieć opowieść musimy ją sobie wyobrazić, co sprawia, że przeżywamy ją wewnętrznie angażując do tego wspomnienia i emocje. Wciągając klientów w pasjonującą historię ominiesz ich opór przed pozbywaniem się zasobów i wywołasz pragnienie posiadania nowych dóbr. Internauci potrzebują dobrych historii, pozwól nam opowiedzieć im Twoją. Więcej…

SEO copywriting i content marketing

Zanim użytkownik kupi Twój produkt, musi go najpierw odnaleźć w Sieci. Stosując zasady SEO copywritingu przygotowujemy treść na Twoje strony WWW, która jest przyjazna zarówno dla użytkowników jak i robotów wyszukiwarek. Twój serwis zostanie więc zasilony zoptymalizowaną treścią, która podniesie jego widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Lepsza widoczność to więcej użytkowników. Wyższy współczynnik konwersji to więcej klientów. Dodatkowo możesz liczyć na doradztwo w zakresie pozycjonowania. Więcej…

Zamów darmową konsultację