Opowieść o marce (storytelling)

(strona WWW, prezentacje, opisy firmy, mailingi)

…która wywołuje emocje. Na początku każda marka buduje swoją historię, ale… nie każda potrafi ją dobrze opowiedzieć. My tworzymy opowieści o markach, które docierają do serc klientów, otwierają ich umysły, pobudzają wyobraźnię i skłaniają do działania. Dobry storytelling zapada w pamięć i zaczyna funkcjonować w świadomości konsumentów jako sygnatura marki.

Opracujemy dla Ciebie historię, którą wykorzystasz na stronie WWW, w prezentacjach firmowych, w newsletterze czy przy opisach marki w serwisach zewnętrznych. A gdy opowieść o marce będzie gotowa, musi powstać…

Narracyjna strategia marki

…która sprawi, że klient zawsze wybierze droższą wersję. Bez odpowiedniej strategii historia nie trafi tam, gdzie powinna. Przygotujemy dla Twojej firmy plan dystrybucji treści, obejmujący harmonogram, grupę docelową oraz miejsca, w których konieczna jest obecność marki.

Cała strategia marketingowa będzie podporządkowana szczegółowej narracji, która – w zależności od potrzeb marki – pomoże zbudować jej konkurencyjność i trwałą relację z odbiorcami, wykreować w potencjalnych klientach potrzebę obcowania z marką czy wyjść z kryzysu z twarzą. Po prostu – stworzymy fabułę Twojego sukcesu. W następnym kroku opracujemy dla Ciebie…

Opowieści sprzedażowe

…które zwiększą Twoje zyski. Prócz opowieści wizerunkowych tworzymy historie, które sprzedają. Wiemy, jak skonstruować narrację, by podnieść konwersję w Twoim sklepie internetowym, zwiększyć ruch na stronie i przyciągnąć uwagę klientów. Nasze opisy produktów i usług działają na odbiorców tak, jak na dzieci oddziałują baśnie – konsumenci będą chcieli zdobyć rzecz, o której przeczytali lub skorzystać z usługi, która – dzięki opowieści – wyda im się pasjonującą przygodą.

A jeśli zajmujesz się sprzedażą, produkcją lub dystrybucją dóbr luksusowych, konieczna będzie…

Narracja dla produktu premium

…która sprawi, że klient zawsze wybierze droższą wersję. Obudowanie produktów premium sprzedającą, a jednocześnie dostosowaną do specyfiki marki narracją nie jest proste, ale daje spektakularne efekty. Wiemy, że klienci segmentu premium, prócz samego produktu czy usługi oczekują doświadczenia, personalizacji komunikatu, słowem – „specjalnego” traktowania.

Storytelling w kontekście dóbr luksusowych rządzi się swoimi prawami – my znamy te prawa i nie zawahamy się ich użyć, by poczucie prestiżu przyciągnęło i zatrzymało Twoich klientów na długo, budując lojalność wobec firmy. Ale to jeszcze nie koniec, bo do szczęśliwego zakończenia brakuje Twojej marce…

Digital story w mediach społecznościowych

…podkręcających fabułę Twojego sukcesu w strategicznych momentach. Facebook, Instagram, Snapchat, YouTube, Vimeo… czy Twoja marka musi być obecna we wszystkich mediach społecznościowych? Zdecydowanie nie! Czy musi konsekwentnie pojawiać się tam, gdzie dotrze do niej najwięcej klientów? Zdecydowanie tak! Wybierzemy najlepszą platformę dla Twojej marki, opracujemy strategię crossmedia storytellingu (połączymy kanały komunikacji jedną historią) lub transmedia storytellingu (opowiemy kilka historii ze wspólnym wątkiem) i zdobędziemy serca publiczności. Pozwól nam więc stworzyć i rozwinąć historię sukcesu Twojej marki – zrób pierwszy krok, skontaktuj się z nami lub podeślij brief!

Storytellingowe poradniki video