Doradztwo – marketing internetowy

Zanim nakłonimy użytkownika do zakupu, musimy go najpierw sprowadzić do serwisu. Nie wystarczy postawienie strony internetowej, by móc powiedzieć „prowadzę swój biznes w Internecie”. Użytkownicy sami Was nie znajdą.

Marketing internetowy oferuje różne formy promocji – możemy przyciągać Internautów publikując eksperckie artykuły i porady, promować serwis w wyszukiwarkach internetowych oraz mediach społecznościowych, umieszczać produkty w porównywarkach cen, czy prezentować swoją ofertę w formie wideo w serwisie YouTube.

Audyt SEO i Usability

Popraw widoczność swojej witryny w wyszukiwarce Google

Korzyści dla Twojej firmy

Więcej klientów z organicznych wyników wyszukiwania Google.

Inbound marketing

Przyciągnij użytkowników do swojej strony ciekawą treścią

Korzyści dla Twojej firmy

Zyskaj więcej zaangażowanych użytkowników publikując treści atrakcyjne dla internautów.

Wideo marketing

Dotrzyj do ponad 16 milionów użytkowników serwisu YouTube

Korzyści dla Twojej firmy

Wykorzystaj wideo marketing w swojej strategii wizerunkowej i sprzedażowej. To prostsze i tańsze niż Ci się wydaje.

Efekt synergii e-PR

Wprowadzimy Twoją firmę do Internetu... różnymi kanałami

Korzyści dla Twojej firmy

Połącz działania na WWW, z obecnością w mediach społecznościowych i strategią e-PR.

Co wybrać?

Metody promocji i pozyskiwania ruchu powinny być dobierane do charakteru danego produktu lub usługi.  Cel jest prosty – maksymalna efektywność przy możliwie najniższych nakładach finansowych po stronie Klienta. Sztuką jest wydawać mądrze, a nie dużo.

To proste, zapytaj nas!

Zastanawiasz się jak wykorzystać Internet w promocji swojej firmy?

To proste, zapytaj nas!