E-marketing

Z agencją czy na własną rękę?

Jako przedsiębiorca możesz czasem zadawać sobie pytanie – dlaczego płowieniem korzystać z usług zewnętrznej firmy, skoro zatrudniam specjalistę do spraw marketingu. Odpowiedź na to pytania również posiada sportową analogię – nie każdy wuefista jest dobrym trenerem. W mniejszych firmach wykształceni specjaliści do spraw marketingu często pełnią rolę ludzi od promocji, reklamy, PR`u, eventów i komunikacji. Ich wiedza o funkcjonowaniu firmy na rynku jest rozległa, może się jednak okazać niewystarczająca, gdy promocję należy skoncentrować na jednym kanale komunikacji. W przypadku Internetu wymagana jest nie tylko wiedza ogólno-marketingowa, lecz także techniczna. Ponadto, nowe media to sektor niezwykle dynamiczny, w którym wiedzę i umiejętności należy permanentnie aktualizować. Agencja e-marketingowa posiada nie tylko pracowników skoncentrowanych na promocji w Internecie, lecz także osoby specjalizujące się w poszczególnych narzędziach w jego obrębie (SEM, social media, content marketing, itd.) […]

2017-08-11T10:37:26+00:00

O autorze:

Szymon Pietkiewicz
Specjalizuje się w optymalizacji treści serwisów internetowych, copywritingu efektywnościowym, neuromarketingu oraz komunikacji marketingowej online. Prowadzi szkolenia dla firm z zakresu SEO Copywritingu i SEO PR. W wolnych chwilach – songwriter.
Użytkowniku! Pewnie wiesz już, że od 25.05.2018 r. obowiązuje RODO. Zaktualizowaliśmy więc swoją politykę prywatności.
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Oczywiście w każdej chwili możesz zablokować pliki cookies w swojej przeglądarce ;-)
Rozumiem!