Historia pewnej butelki

Jak skutecznie wykorzystać storytelling w reklamach whisky

Reklamy whisky od lat trzymają poziom. Można śmiało powiedzieć, że często są to mini-historie, które ogląda się z ciekawością i przyjemnością. Zwłaszcza, że towarzyszą im duże budżety oraz ważne nazwiska. W przypadku reklam whisky często mówi się o storytellingu, jednak nie każda reklama tego trunku, to faktycznie dobra opowieść.

Podobno o gustach się nie dyskutuje, co może stanowić lekki problem, gdyż tekst ten będzie bardzo subiektywny. Postaram się jednak nie promować poszczególnych marek, lecz przyjrzeć się ich marketingowej komunikacji. Lubię whisky, staram się zwracać uwagę na to, co i jak piję, więc czuję się odbiorcą reklam tego trunku. Zastanawiałem się ostatnio, czy może być tak, że pewne odrzucone przeze mnie marki byłbym w stanie polubić ze względu na reklamę lub w drugą stronę – czy pewne słabe materiały marketingowe mogłoby mnie do marki zniechęcić. Obawiam się, że na to pytanie odpowiem twierdząco 🙂

O reklamach whisky można…

2018-10-03T15:49:46+00:00

O autorze:

Szymon Pietkiewicz
Specjalizuje się w optymalizacji treści serwisów internetowych, copywritingu efektywnościowym, neuromarketingu oraz komunikacji marketingowej online. Prowadzi szkolenia dla firm z zakresu SEO Copywritingu i SEO PR. W wolnych chwilach – songwriter.
Użytkowniku! Pewnie wiesz już, że od 25.05.2018 r. obowiązuje RODO. Zaktualizowaliśmy więc swoją politykę prywatności.
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Oczywiście w każdej chwili możesz zablokować pliki cookies w swojej przeglądarce ;-)
Rozumiem!