Projektowanie komunikacji wydarzeń kulturalnych online na przykładzie 8. Festiwalu Kamera Akcja w Łodzi

Komunikacja w Internecie – 4 dni, nieskończoność wrażeń

4 dni. 50 filmów. Prawie 50 zaproszonych gości (wśród nich m.in. aktorka Agata Kulesza, reżyser Greg Zgliński, Michał Walkiewicz z Filmweb.pl i wybitny dokumentalista – Piotr Stasik).

A do tego rekordowa liczba widzów, która w porównaniu do poprzedniej edycji Festiwalu wzrosła aż o 4 tysiące osób, dzięki rzetelnym działaniom PR prowadzonym 24 godziny na dobę, angażowaniu odbiorców w mediach społecznościowych (którego efektem było m.in. kilkaset reakcji dziennie na Facebooku) i kilkunastoprocentowemu open rate (wskaźnik otwieralności newsletterów) […]

2017-12-08T17:06:03+00:00

O autorze:

Anna Błaszczyk
Absolwentka kulturoznawstwa UŁ (specjalizacje: twórcze pisanie i promocja sztuki). Wciela narzędzia creative writing’u do projektów z zakresu marketingu internetowego. Interesuje się storytellingiem i grywalizacją. W wolnych chwilach testuje przepisy kulinarne i jeździ na rowerze. Jeśli chcesz, żeby Ania napisała dla Ciebie coś specjalnego, po prostu daj jej znać!