Postać, która wywołuje emocje

Storytelling a tworzenie bohatera

Obecnie storytelling, wykorzystywany jako metoda tworzenia kampanii reklamowych czy wizerunkowych, staje się nieodzownym elementem pracy marketerów.

Z kolei nieodzownym elementem opowieści o marce jest oczywiście bohater, z którym odbiorca powinien się utożsamiać na różnych płaszczyznach: od podobieństwa przeszkód i problemów, poprzez wygląd i poglądy, aż po podejmowanie właściwych decyzji w kwestii wyboru produktów czy usług. Jak więc przedstawić konsumentowi bohatera kampanii, by potencjalny klient zobaczył w nim… siebie […]

2017-08-02T09:47:04+00:00

O autorze:

Anna Błaszczyk
Absolwentka kulturoznawstwa UŁ (specjalizacje: twórcze pisanie i promocja sztuki). Wciela narzędzia creative writing’u do projektów z zakresu marketingu internetowego. Interesuje się storytellingiem i grywalizacją. W wolnych chwilach testuje przepisy kulinarne i jeździ na rowerze. Jeśli chcesz, żeby Ania napisała dla Ciebie coś specjalnego, po prostu daj jej znać!
Użytkowniku! Pewnie wiesz już, że od 25.05.2018 r. obowiązuje RODO. Zaktualizowaliśmy więc swoją politykę prywatności.
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Oczywiście w każdej chwili możesz zablokować pliki cookies w swojej przeglądarce ;-)
Rozumiem!