Postać, która wywołuje emocje

Storytelling a tworzenie bohatera

Obecnie storytelling, wykorzystywany jako metoda tworzenia kampanii reklamowych czy wizerunkowych, staje się nieodzownym elementem pracy marketerów.

Z kolei nieodzownym elementem opowieści o marce jest oczywiście bohater, z którym odbiorca powinien się utożsamiać na różnych płaszczyznach: od podobieństwa przeszkód i problemów, poprzez wygląd i poglądy, aż po podejmowanie właściwych decyzji w kwestii wyboru produktów czy usług. Jak więc przedstawić konsumentowi bohatera kampanii, by potencjalny klient zobaczył w nim… siebie […]

2017-08-02T09:47:04+00:00

O autorze:

Anna Błaszczyk
Absolwentka kulturoznawstwa UŁ (specjalizacje: twórcze pisanie i promocja sztuki). Wciela narzędzia creative writing’u do projektów z zakresu marketingu internetowego. Interesuje się storytellingiem i grywalizacją. W wolnych chwilach testuje przepisy kulinarne i jeździ na rowerze. Jeśli chcesz, żeby Ania napisała dla Ciebie coś specjalnego, po prostu daj jej znać!