Unikalna propozycja sprzedaży

Panie i Panowie!

Festiwal Dobrego Contentu to inicjatywa MarketingiBiznes.pl, którego nadrzędnym priorytetem jest edukacja w zakresie marketingu oraz biznesu. Jako eksperci e-marketingu, na potrzeby I edycji festiwalu, zostaliśmy poproszeni o przygotowanie artykułów specjalistycznych. Fragmenty jednego z nich możecie przeczytać poniżej 🙂

Autor: Karol Tarka – SEM Analyst

Jak stworzyć unikalna propozycję sprzedażową Twojego biznesu?

Często projektując USP dla sklepów internetowych przedsiębiorcy twierdzą, że nie mają czegoś, co jest ich wyróżnikiem oraz, że nic więcej poza produktami nie dostarczają. Niewielu z nich wie, iż dla klientów liczą się czasem rzeczy pozornie oczywiste, np. darmowa wysyłka, 14 dni na zwrot towaru, bezpieczne pakowanie produktów. Zdarza się nawet, że w sklepie funkcjonuje darmowa wysyłka, a ta informacja nie jest nawet komunikowana na stronie. W przypadku zakupów internetowych, gdzie wystarczą 3 kliknięcia myszką, by klient przeniósł się do innego sklepu, liczą się takie rzeczy jak obsługa klienta, sposoby dostawy produktów, gwarancje itp. […]

2017-08-11T10:53:59+00:00

O autorze:

Karol Tarka
Zajmuje się marketingiem internetowym, ponieważ lubi projekty, w których można precyzyjnie zmierzyć efekty działań. Interesują go zarówno metody pozyskiwania ruchy w Internecie (głównie SEO i content marketing) jak i skuteczne sposoby na przekonwertowanie odwiedzających w klientów (CRO). Swoją wiedzą marketingową chętnie dzieli się na naszym firmowym blogu . Prywatnie entuzjasta spontanicznych podróży oraz kitesurfer.
Użytkowniku! Pewnie wiesz już, że od 25.05.2018 r. obowiązuje RODO. Zaktualizowaliśmy więc swoją politykę prywatności.
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Oczywiście w każdej chwili możesz zablokować pliki cookies w swojej przeglądarce ;-)
Rozumiem!