Unikalne opisy produktów

Jakie korzyści niesie za sobą taki sposób promocji?

Dla wielu przedsiębiorców internetowych opis produktu to po prostu konieczność, standard. Opis powinien być rzetelny i poprawny stylistycznie. Wielu nie zdaje sobie jednak sprawy, że profesjonalny copywriting produktowy to nie tylko wypisanie cech i parametrów danego przedmiotu. Przeciętny copywriter napisze rzetelny tekst informacyjny, ale dobry copywriter doda do niego elementy perswazyjne. Bardzo dobry copywriter wywoła z kolei emocje, które realnie wpłyną na współczynnik konwersji sklepu online. Poniżej przedstawiam trzy kluczowe elementy, które należy wziąć pod uwagę przygotowując prawidłowe opisy produktów w e-sklepach […]

2017-08-02T09:45:53+00:00

O autorze:

Szymon Pietkiewicz
Specjalizuje się w optymalizacji treści serwisów internetowych, copywritingu efektywnościowym, neuromarketingu oraz komunikacji marketingowej online. Prowadzi szkolenia dla firm z zakresu SEO Copywritingu i SEO PR. W wolnych chwilach – songwriter.
Użytkowniku! Pewnie wiesz już, że od 25.05.2018 r. obowiązuje RODO. Zaktualizowaliśmy więc swoją politykę prywatności.
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Oczywiście w każdej chwili możesz zablokować pliki cookies w swojej przeglądarce ;-)
Rozumiem!