Strona główna » W mediach » Create unique signature brand #1

Create unique signature brand #1

How to create USB?

Is it possible to ensure that the recipient of a marketing message knows who the sender is before the author’s disclosure? Of course, it is! All you need to do is skillfully construct a signature brand, which will appear in all messages and channels addressed to potential customers or co-workers.

What is a unique signature brand?

It is a characteristic sign (in the form of repetitive scenes, symbols, melodies or characters) that returns like a leitmotiv in all the company’s messages and allows it to be identified. Thanks to using such a sign, consumers recognize a particular brand at first sight, despite not knowing the message. So, how can we build such a distinctive signature?

2018-03-19T08:19:06+00:00

O autorze:

Anna Błaszczyk
Absolwentka kulturoznawstwa UŁ (specjalizacje: twórcze pisanie i promocja sztuki). Wciela narzędzia creative writing’u do projektów z zakresu marketingu internetowego. Interesuje się storytellingiem i grywalizacją. W wolnych chwilach testuje przepisy kulinarne i jeździ na rowerze. Jeśli chcesz, żeby Ania napisała dla Ciebie coś specjalnego, po prostu daj jej znać!
Użytkowniku! Pewnie wiesz już, że od 25.05.2018 r. obowiązuje RODO. Zaktualizowaliśmy więc swoją politykę prywatności.
Strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Oczywiście w każdej chwili możesz zablokować pliki cookies w swojej przeglądarce ;-)
Rozumiem!