ARTYKUŁY MARKETINGOWE
Wartościowa treść wyciskana z zawsze świeżego contentu
Historia pewnej butelki
Jak skutecznie wykorzystać storytelling w reklamach whisky Reklamy whisky od lat trzymają poziom. Można śmiało powiedzieć, że często są to mini-historie, które ogląda się z ciekawością i przyjemnością. Zwłaszcza, że towarzyszą im duże budżety oraz [...]
Create unique signature brand #1
How to create USB? Is it possible to ensure that the recipient of a marketing message knows who the sender is before the author’s disclosure? Of course, it is! All you need to do is [...]
Projektowanie komunikacji wydarzeń kulturalnych online na przykładzie 8. Festiwalu Kamera Akcja w Łodzi
Komunikacja w Internecie – 4 dni, nieskończoność wrażeń 4 dni. 50 filmów. Prawie 50 zaproszonych gości (wśród nich m.in. aktorka Agata Kulesza, reżyser Greg Zgliński, Michał Walkiewicz z Filmweb.pl i wybitny dokumentalista – Piotr [...]
Opowieści, kłamstwa i kasety wideo
Kiedy to storytelling, a kiedy produkt w okolicznościach? Jeśli chodzi o storytelling w marketingu to dość łatwo znajdujemy w Internecie odpowiedź na dwa z trzech strategicznych pytań: „co” i „dlaczego”. Problem polega na tym, że [...]
Oczywista oczywistość, czyli…
...wróg dobrego story Jednym z problemów współczesnej reklamy jest tendencja do zawierania w przekazie zbyt dużej liczby informacji Chaotyczne spoty o wszystkim, a jednocześnie o niczym, opisy produktów polegające jedynie na wymienieniu długiej listy parametrów [...]
Jak przełamać attention crash?
Opowiadaj szybciej! Życie przeciętnego komunikatu medialnego trwa dziś zaledwie kilka sekund. To efekt kumulacji wiadomości w internetowej przestrzeni. Odbiorca gubi się w nich. Nie wie, która zakładka lub który banner reklamowy są godne uwagi. Tak [...]