BLOG MARKETING
Zbiór wszystkich artykułów marketingowych od Conversacji
Digital storytelling: budowanie historii a wielorakość przekazu marketingowego
Hiperłącza, digital storytelling i ostatnia rada Calvino W Internecie rządzą linki. Ich siatka, a także ścieżki, jakimi nas prowadzą, są właściwie nieskończone. Nie zmienia to jednak faktu, że wewnętrzna struktura odnośników i przekierowań jest w [...]
Marketing internetowy bez budżetu – czy to możliwe?
Czy możesz zrobić dobry marketing dla swojej firmy bez budżetu? Bez budżetu tak, jednak nie bez kapitału W tym przypadku kapitałem będzie Twój czas i wiedza. Najłatwiej zobaczyć to jednak na konkretnym przykładzie. Posłuchaj pewnej [...]
Storytelling: budowanie historii a przejrzystość przekazu marketingowego
Wykorzystaj content marketing do pobudzenia wyobraźni Twoich odbiorców Obecnie jedną z największych przeszkód, z którą boryka się współczesna reklama (w tym również storytelling), jest zbyt duża liczba informacji. Spoty marketingowe, banery internetowe, pop-upy – wszystkie [...]
Storytelling w reklamie: budowanie historii a dokładność przekazu marketingowego
Papka informacyjna kontra storytelling w reklamie Odbiorcy toną w morzu informacji. Zjawisko attention crash, czyli załamania uwagi, przybiera na sile. Ogromna liczba artykułów, reklam, newsów, których przecież nie można przeoczyć, dezorientuje adresatów komunikatów. To sprawia, [...]
Content marketing a storytelling
Czyli o tym, jak łączyć lub dzielić treści w różnych kanałach komunikacji Mimo iż storytelling, jest obecnie jedną z najpopularniejszych metod tworzenia contentu, to nadal wiele osób nie wie, gdzie i w jaki sposób ów [...]
Sekrety copywritera cz. 3 – wizje określające ludzkie zachowania
Teksty sprzedażowe archetypami malowane Gdy wszyscy są w szoku... Siedzisz wygodnie i przeglądasz „Internety”. Szukasz najświeższych informacji z kraju i ze świata. Nagle, zawieszasz kursor na nagłówku „Szok i niedowierzanie w szoku przez szok! Wszyscy [...]
Testy A/B – jak testować strony internetowe?
Co sprawia, że niektóre strony internetowe przyciągają klientów i po prostu sprzedają? Odkryj testy a/b Odpowiedzi na to pytanie szukano już w czasach przedinternetowych starając się dotrzeć do wzorców skutecznych reklam. Legendy [...]
Ile kosztuje reklama w Internecie – porównanie z promocją offline
Ceny reklam w Internecie i offline Jesteś już po lekturze dwóch artykułów dotyczących reklamy online i offline: Reklama internetowa i offlinowa. Część I – wady i zalety, a także Jak i gdzie reklamować się w [...]
Storytelling: budowanie historii a tempo przekazu marketingowego
Szybki storytelling: jak sprawić, by odbiorca nie ziewał? Co najbardziej przeszkadza odbiorcom w opowieściach i sprawia, że nie mogą skupić się na fabule? Co zaburza rytm historii i utrudnia porządkowanie następujących po sobie faktów? Odpowiedź [...]