ENCYKLOPEDIA MARKETINGU… I WIESZ WIĘCEJ!
SEKRETY STORYTELLINGU
Digital storytelling: budowanie historii a wielorakość przekazu marketingowego
Hiperłącza, digital storytelling i ostatnia rada Calvino W Internecie rządzą linki. Ich siatka, a także ścieżki, jakimi nas prowadzą, są właściwie nieskończone. Nie zmienia to jednak faktu, że wewnętrzna struktura odnośników i przekierowań jest w [...]
Storytelling: budowanie historii a przejrzystość przekazu marketingowego
Wykorzystaj content marketing do pobudzenia wyobraźni Twoich odbiorców Obecnie jedną z największych przeszkód, z którą boryka się współczesna reklama (w tym również storytelling), jest zbyt duża liczba informacji. Spoty marketingowe, banery internetowe, pop-upy – wszystkie [...]
Storytelling w reklamie: budowanie historii a dokładność przekazu marketingowego
Papka informacyjna kontra storytelling w reklamie Odbiorcy toną w morzu informacji. Zjawisko attention crash, czyli załamania uwagi, przybiera na sile. Ogromna liczba artykułów, reklam, newsów, których przecież nie można przeoczyć, dezorientuje adresatów komunikatów. To sprawia, [...]
M U S T R E A D !
Storytelling: jak zbudować wiarygodnego bohatera w przekazie reklamowym?
Czy pamiętasz jeszcze świąteczną reklamę Allegro? Pewnie, że tak! A czy udało Ci się dostrzec, że jej główny bohater – uroczy starszy pan – nosił żółty kapelusz? Jeśli nie, to obejrzyj ją jeszcze raz po lekturze tego tekstu, a na pewno zobaczysz ten szczegół i… zupełnie inaczej spojrzysz na jej zakończenie!
COPYWRITING W PIĘCIU SMAKACH
Sekrety copywritera cz. 3 – wizje określające ludzkie zachowania
Teksty sprzedażowe archetypami malowane Gdy wszyscy są w szoku... Siedzisz wygodnie i przeglądasz „Internety”. Szukasz najświeższych informacji z kraju i ze świata. Nagle, zawieszasz kursor na nagłówku „Szok i niedowierzanie w [...]
Copywriting sprzedażowy a komunikacja marketingowa w sektorze bankowym
Jak przyciągnąć i zatrzymać uwagę klienta? Kilka dni temu w Sieci pojawił się raport „Darmowe konto bez kruczków. Starcie Gigantów Bankowości”, w ramach którego jeden z popularnych, polskich blogerów – Rekin [...]
Sekrety copywritera – jak napisać ofertę sprzedażową cz. 2
O tym jak zdobyć klienta mając wgląd w jego umysł Mam dla Ciebie newsa. Wyobraź sobie, że stałem w korku pod bramkami na A1! Tak, stałem jak dzban na środku autostrady [...]