S T O R Y T E L L I N G
M U S T R E A D !
JAK SPRAWIĆ, BY ODBIORCA NIE ZIEWAŁ?
Co najbardziej przeszkadza odbiorcom w opowieściach i sprawia, że nie mogą skupić się na fabule? Co zaburza rytm historii i utrudnia porządkowanie następujących po sobie faktów? Odpowiedź jest prosta: to coś, przez co uczniowie podstawówki zniechęcili się do odkrywania przygód Stasia i Nel w lekturze „W pustyni i w puszczy”, a mianowicie długie opisy…
Digital storytelling: budowanie historii a wielorakość przekazu marketingowego
Hiperłącza, digital storytelling i ostatnia rada Calvino W Internecie rządzą linki. Ich siatka, a także ścieżki, jakimi nas prowadzą, są właściwie nieskończone. Nie zmienia to jednak faktu, że wewnętrzna struktura odnośników i przekierowań jest w [...]
Storytelling: budowanie historii a przejrzystość przekazu marketingowego
Wykorzystaj content marketing do pobudzenia wyobraźni Twoich odbiorców Obecnie jedną z największych przeszkód, z którą boryka się współczesna reklama (w tym również storytelling), jest zbyt duża liczba informacji. Spoty marketingowe, banery internetowe, pop-upy – wszystkie [...]
Storytelling w reklamie: budowanie historii a dokładność przekazu marketingowego
Papka informacyjna kontra storytelling w reklamie Odbiorcy toną w morzu informacji. Zjawisko attention crash, czyli załamania uwagi, przybiera na sile. Ogromna liczba artykułów, reklam, newsów, których przecież nie można przeoczyć, dezorientuje adresatów komunikatów. To sprawia, [...]
Content marketing a storytelling
Czyli o tym, jak łączyć lub dzielić treści w różnych kanałach komunikacji Mimo iż storytelling, jest obecnie jedną z najpopularniejszych metod tworzenia contentu, to nadal wiele osób nie wie, gdzie i w jaki sposób ów [...]