-

SZCZYPTA REKOMENDACJI
-

JOANNA JAGAS
Manager ds. Marketingu, Łódzki Regionalny Park Naukowo-Technolgiczny
Z agencją Conversacja mieliśmy okazję współpracować przy promocji nowej wersji naszego serwisu internetowego. Otrzymaliśmy fachowe doradztwo w zakresie dopasowania serwisu do wyszukiwarek internetowych, a także profesjonalnie przeprowadzoną kampanię e-marketingową wraz z pełnym raportowaniem wyników.
< WRÓĆ
-

HENRYKA MOŚCICKA-DENDYS
Ambasador RP w Danii
Mam przyjemność zarekomendować agencję Conversacja jako innowacyjnego i rzetelnego partnera przy realizacji projektów dot. Pozycjonowania treści w Internecie i zwiększenia skuteczności wykorzystania serwisów społecznościowych. Agencja opracowała dla Ambasady RP w Kopenhadze „Podręcznik wskazań dotyczących prawidłowego tworzenia treści na strony www” bazujący na analizie fraz używanych w popularnych wyszukiwarkach internetowych (przede wszystkim Google). Rozwiązała również problem nieprawidłowego pozycjonowania strony na portalu społecznościowym Facebook, co w bardzo krótkim czasie przełożyło się na wzrost liczby osób ją obserwujących. Współpraca z agencją przebiegała bardzo sprawnie, w profesjonalnej i przyjaznej atmosferze. Pracownicy agencji wykazali się dużym zaangażowaniem i bardzo dobrą znajomością mediów elektronicznych oraz serwisów społecznościowych w znaczący sposób wpływając na poprawę wykorzystania tych narzędzi przez polskich dyplomatów w Danii.
< WRÓĆ
-

WOJCIECH DRABKO
v-ce Prezes Zarządu, Polska Izba Firm Szkoleniowych
Agencja Conversacja odpowiedzialna była za obsługę marketingową i PR-ową wydarzenia KEP 2016 zarówno od strony koncepcyjnej, jak i copywriterskiej. Agencja przygotowała dla nas pełną komunikację marketingową (teksty na www, wpisy do social media, materiały prasowe, mailingi). Jesteśmy bardzo zadowoleni z rzetelnie wykonanej pracy oraz dotrzymania przez agencję wszystkich ustalonych terminów.
< WRÓĆ
-

ANETA FAMULSKA
Managing Director, Creative Flow
Firma Conversacja wspierała nas w zakresie copywritingu oraz w kwestiach związanych z zarządzaniem reputacją w wyszukiwarce internetowej. Działania internetowe objęły nie tylko Wspólnie z firmą Conversacja zrealizowaliśmy już kilkanaście projektów e-marketingowych dla kluczowych klientów naszej agencji. Jako agencja 360 odpowiadamy za całościową obsługę reklamową marek. Gdy dany projekt uwzględnia takie elementy jak SEO, web-copywriting, storytelling lub analitykę internetową, naszym pierwszym wyborem partnera jest zawsze Conversacja. To eksperci o rozległej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, którzy nie tylko realizują zlecane projekty, lecz także rozwijają je biznesowo i wzbogacają o swoje pomysły. Szczerze polecam współpracę.
< WRÓĆ
-

HANS ERIK JENSEN
CEO, Childhood Supply ApS.
I had a great time working with Conversacja. They helped us to configure and refine our Google Analytics tool. Everyone we worked was efficient and professional. They figured out how to meet our needs and they made it easy explain. I would highly recommend their professional services. Their insight into web metrics and user behaviour, combined with the ability to transform these into actionable recommendations can really useful. They know their job.
< WRÓĆ
-

DOMINIK PAUL
Dyrektor Zarządzający, City Energy
Conversacja zadbała zarówno o realizację naszych celów marketingowych, jak i wizerunkowych. Przygotowanie treści na naszą nową stronę internetową zostało poprzedzone analizą potrzeb marki, a także analizą słów kluczowych, które internauci kierują do Google w poszukując informacji o branży energetycznej. Usługa została poszerzona o instalację i konfigurację narzędzia Google Analytics oraz działania z zakresu e-marketingu. Dzięki tym działaniom jesteśmy w stanie zweryfikować skąd pochodzą odbiorcy naszej usługi oraz które kanały reklamowe są dla nas najbardziej efektywne. Świadome planowanie działań marketingowych w oparciu o dane okazało się dla nas strzałem w dziesiątkę. Przy mniejszym budżecie wydawanym na media jesteśmy w stanie pozyskać więcej wartościowych leadów.
< WRÓĆ
-

PATRYCJA WAJSZCZYK
Menadżer ds. klientów kluczowych, Edukey
Conversacja to eksperci w zakresie copywritingu. Ich teksty nie powstają intuicyjnie, lecz są wynikiem analiz, wiedzy i doświadczenia. Ponadto, agencja wykorzystuje narzędzia analityczne do weryfikacji swoich tez, by mieć pewność, że wybrane zostały najskuteczniejsze pomysły.
< WRÓĆ
-

MORTEN BAUN MOLLER
Partner, LET Software ApS
Our company used Conversacja to obtain a site audit for improvements in SEO and we were very pleased with the report provided. Conversacja have shown great knowledge in regards to SEO best practices as well as web optimization strategy. They are an incredibly skilled team. Their experience and professionalism brings measurable results.
< WRÓĆ
-

MAGDALENA WOJCIECHOWSKA
Bezpieczny Notariat
Firma Conversacja wspierała nas w zakresie copywritingu oraz w kwestiach związanych z zarządzaniem reputacją w wyszukiwarce internetowej. Działania internetowe objęły nie tylko przygotowanie merytorycznych artykułów przeznaczonych do publikacji w prasie oraz w serwisach internetowych, lecz także optymalizację treści pod kątem wyszukiwarki Google. Specjaliści sami proponowali nam rozwiązania z zakresu budowania marki online oraz wykorzystania social media do popularyzacji serwisu. Jesteśmy zadowoleni zarówno z jakości wykonanej pracy, jak i fachowego doradztwa e-marketingowego.
< WRÓĆ