Strona główna Blog Publikacje E-marketing z agencją czy na własną rękę?

E-marketing z agencją czy na własną rękę?

27 maja 2016

Jako przedsiębiorca możesz czasem zadawać sobie pytanie – dlaczego płowieniem korzystać z usług zewnętrznej firmy, skoro zatrudniam specjalistę do spraw marketingu. Odpowiedź na to pytania również posiada sportową analogię – nie każdy wuefista jest dobrym trenerem.

Porada

W mniejszych firmach wykształceni specjaliści do spraw marketingu często pełnią rolę ludzi od promocji, reklamy, PR`u, eventów i komunikacji. Ich wiedza o funkcjonowaniu firmy na rynku jest rozległa, może się jednak okazać niewystarczająca, gdy promocję należy skoncentrować na jednym kanale komunikacji. W przypadku Internetu wymagana jest nie tylko wiedza ogólno-marketingowa, lecz także techniczna. Ponadto, nowe media to sektor niezwykle dynamiczny, w którym wiedzę i umiejętności należy permanentnie aktualizować. Agencja e-marketingowa posiada nie tylko pracowników skoncentrowanych na promocji w Internecie, lecz także osoby specjalizujące się w poszczególnych narzędziach w jego obrębie (SEM, social media, content marketing, itd.) […]

Przeczytaj całość na portalu marketingibiznes.pl
|2022-11-28T17:50:54+01:0027 maja 2016|Kategorie: Publikacje|
Go to Top