Strona główna Blog Publikacje Jak skutecznie wykorzystać storytelling w reklamach whisky

Jak skutecznie wykorzystać storytelling w reklamach whisky

16 marca 2018

Reklamy whisky od lat trzymają poziom. Można śmiało powiedzieć, że często są to mini-historie, które ogląda się z ciekawością i przyjemnością. Zwłaszcza, że towarzyszą im duże budżety oraz ważne nazwiska. W przypadku reklam whisky często mówi się o storytellingu, jednak nie każda reklama tego trunku, to faktycznie dobra opowieść.

Whisky

Podobno o gustach się nie dyskutuje, co może stanowić lekki problem, gdyż tekst ten będzie bardzo subiektywny. Postaram się jednak nie promować poszczególnych marek, lecz przyjrzeć się ich marketingowej komunikacji. Lubię whisky, staram się zwracać uwagę na to, co i jak piję, więc czuję się odbiorcą reklam tego trunku. Zastanawiałem się ostatnio, czy może być tak, że pewne odrzucone przeze mnie marki byłbym w stanie polubić ze względu na reklamę lub w drugą stronę – czy pewne słabe materiały marketingowe mogłoby mnie do marki zniechęcić. Obawiam się, że na to pytanie odpowiem twierdząco […]

Przeczytaj całość na portalu nowymarketing.pl
|2022-08-26T15:15:14+02:0016 marca 2018|Kategorie: Publikacje|
Go to Top