Strona główna Blog Publikacje Projektowanie komunikacji wydarzeń kulturalnych online na przykładzie 8. Festiwalu Kamera Akcja w Łodzi

Projektowanie komunikacji wydarzeń kulturalnych online na przykładzie 8. Festiwalu Kamera Akcja w Łodzi

9 grudnia 2017

Komunikacja w Internecie – 4 dni, nieskończoność wrażeń

4 dni. 50 filmów. Prawie 50 zaproszonych gości (wśród nich m.in. aktorka Agata Kulesza, reżyser Greg Zgliński, Michał Walkiewicz z Filmweb.pl i wybitny dokumentalista – Piotr Stasik).

A do tego rekordowa liczba widzów, która w porównaniu do poprzedniej edycji Festiwalu wzrosła aż o 4 tysiące osób, dzięki rzetelnym działaniom PR prowadzonym 24 godziny na dobę, angażowaniu odbiorców w mediach społecznościowych (którego efektem było m.in. kilkaset reakcji dziennie na Facebooku) i kilkunastoprocentowemu open rate (wskaźnik otwieralności newsletterów) […]

Przeczytaj całość na portalu nowymarketing.pl
|2022-10-27T14:28:49+02:009 grudnia 2017|Kategorie: Publikacje|
Go to Top