Strona główna Blog Publikacje Oczywista oczywistość, czyli wróg dobrego story

Oczywista oczywistość, czyli wróg dobrego story

10 sierpnia 2017

Jednym z problemów współczesnej reklamy jest tendencja do zawierania w przekazie zbyt dużej liczby informacji.

Whisky

Chaotyczne spoty o wszystkim, a jednocześnie o niczym, opisy produktów polegające jedynie na wymienieniu długiej listy parametrów czy bannery na stronach WWW przeładowane informacjami to zabiegi marketingowe, których dobry storyteller powinien się wystrzegać.

Tego typu reklamy przyczyniają się do powstawania szumu informacyjnego, z którego odbiorcy trudno jest wyłuskać najważniejsze dla niego informacje. Opuszcza więc stronę WWW lub wyłącza reklamę, nie zapamiętując właściwie nic. Jak uniknąć takich sytuacji […]

Przeczytaj całość na portalu nowymarketing.pl
|2022-10-24T14:04:19+02:0010 sierpnia 2017|Kategorie: Publikacje|
Go to Top