Gildia ekspertów 2018-01-31T08:05:19+00:00

Na początku było słowo…

…„jakoś” – padło z ust Szymona, który hołdował zasadzie Pareta (marzył, by 20% pracy przynosiło 80% zysków). Aneta do „jakoś” dodała „ć” – bo chciała, by jakość, a nie ilość, była nadrzędną wartością w prowadzeniu biznesu. Łukasz nie dodał nic, bo w tym czasie uskuteczniał swoje doradztwo marketingowe na konferencji, ale kiedy z niej wrócił, od razu zapalił się do projektu – tak powstała Conversacja – agencja, która konsekwencję w dostarczaniu wysokiej jakości contentu uczyniła wyznacznikiem komunikacji z klientami.

Conversacja zdobywała pierwsze zlecenia. Szymon prowadził szkolenia ze storytellingu, czyli obszaru, który w działalności firmy najbardziej go interesował; Aneta tworzyła znakomite treści i nigdy nie stosowała półśrodków; Łukasz nadal brał udział w konferencjach i snuł plany w zakresie rozwoju firmy…

W końcu do Conversacji zgłosił się klient, którego budżet, staż na rynku i rozpoznawalna marka zwiastowały ogromny sukces. Był tylko jeden problem – zleceniodawca chciał otrzymać gotowy projekt „na już”, szybko, bez oczekiwania na najlepszą możliwą wersję. To było wbrew założeniom Conversacji.

Szymon chciał podjąć się zlecenia, Aneta była sceptyczna – nie chciała oddawać klientowi czegoś, co nie będzie idealne. Łukasz był na konferencji, ale gdy z niej wrócił, stwierdził, że jeśli klient nie przedłuży terminu wykonania zlecenia, to Conversacja nie weźmie w nim udziału. Klient nie przedłużył terminu.

Conversacja została więc z niedokończonym projektem komunikacji online dla dużej marki. Szymon miał jednak coś z serialowego Sheldona Coopera. Nie znosił, gdy jakaś praca pozostawała niedokończona. Wieczorami pracował więc nad projektem, konsultował go z Anetą i Łukaszem (gdy ten akurat nie był na żadnej konferencji), a po dwóch tygodniach mieli już gotowy dokument. Czekali na okazję, by go użyć – przyszła szybciej, niż się spodziewali…

Na końcu tej części opowieści padło słowo „tak”. Wypowiedział je klient, który wcześniej nie chciał czekać na projekt Conversacji, ale po nieudanej kampanii przeprowadzonej z inną agencją, znów zgłosił się do Szymona, Anety i Łukasza ( ten ostatni na szczęście nie miał w tym czasie żadnej konferencji i był na miejscu, w biurze). „Tak, chcę zrealizować Wasz projekt” – to słowa, które zapoczątkowały długotrwałą i owocną współpracę. Conversacja zaczęła zatrudniać nowe osoby i rosła w siłę, by teraz móc zaproponować Ci dołączenie do tej opowieści i pełnowartościowe doradztwo marketingowe.

Gildia ekspertów, czyli doradztwo marketingowe jak z bajki

Szymon Pietkiewicz - Managing Director - Conversacja.pl

SZYMON PIETKIEWICZ

Profesja: Mistrz gildii Conversacja
Klasa: Managing Director Podklasa: Storyteller
Moce: czytanie w myślach, bajkopisarstwo, władza nad słowami
Aktywność: w branży online od 2006 roku, wykładowca i trener z zakresu copywritingu.
Cechy szczególne:Szymon po godzinach szefowania w gildii Conversacja nadal snuje opowieści wchodząc w rolę internetowego barda. Układa pieśni i inscenizuje YouTubowe spektakle.
Aneta Mitko - Project Director - Conversacja.pl

ANETA MITKO

Profesja: Wszechwiedzący Arcymarketer
Klasa: Project Director Podklasa: Specjalistka Public Relations
Moce: copywriterstwo , SEO-logia, wywary z social media, netsurfing
Aktywność: w branży od 1999 roku, weteranka wiodących agencji interactive i SEM.
Cechy szczególne: żywy i gorący ogień wiedzy jest domeną Anety, choć ona sama woli przebywać w miejscach zimnych i ciemnych. Do tej pory nie odkryto, dlaczego tak się dzieje. A tak na marginesie – siemanko kochani! Jak się bawicie!?
Łukasz Matuszewski - Digital Stratgy Manager - Conversacja.pl

ŁUKASZ MATUSZEWSKI

Profesja: Naczelny wizjoner
Klasa: Digital Strategy Manager Podklasa: Innowator
Moce: wytwarzanie startup`ów, lean thinking, reklama online
Aktywność: W branży od 2004 roku, jako marketer oraz startupowiec. Właściciel Edukey oraz TwojaEuropa.pl
Cechy szczególne: Łukasz cały czas próbuje dowiedzieć się, jak znaleźć się w kilku miejscach jednocześnie (na razie trenuje, czytając kilka książek na raz).
Michał Kaźmierczak - Analog Stratgy Manager - Conversacja.pl

MICHAŁ KAŹMIERCZAK

Profesja: Paser contentu
Klasa: New Media Manager Podklasa: Marketer
Moce: zdolności językowe (html, php, java), łamanie (i tworzenie) kodów, kronikarstwo wizualne
Cechy szczególne: Ukryta opcja węgierska. Michał w Gildii Conversacja jest autorem szalonych pomysłów marketingowych, a zarazem najbardziej efektywnych rozwiązań technicznych. To prawdopodobnie najlepszy copywriter wśród web-developerów i najlepszy web-developer wśród copywriterów.
Patrycja Maciejewska - SEM Analyst - Conversacja.pl

PATRYCJA MACIEJEWSKA

Profesja: Maester Reklamy
Klasa: SEM spacialist Podklasa: Analityk
Moce: uzdrawianie kampanii reklamowych, prognozowanie wydarzeń
Cechy szczególne: Patrycja tworzy kampanie internetowe i monitoruje ich efekty oraz ze skrupulatnością średniowiecznego skryby raportuje wyniki.
Choć specyfika pracy Patrycji wymaga tego, by bezszelestnie tropiła nowości i zmiany w „Internetach”, to jej cechą rozpoznawalną jest cierpliwość, której mogą się od niej uczyć buddyjscy mnisi.
Anna Błaszczyk - Copywriter - Conversacja.pl

ANNA BŁASZCZYK

Profesja: Fechmistrz słów
Klasa: Copywriter Podklasa: Storyteller
Moce: wiedza o słowach, rzucanie zaklęć, bajkopisarstwo
Cechy szczególne: Ania w gildii Conversacja formuje słowa, skleja je, rozdziela, miesza ze sobą i rzeźbi je tak, by efekt końcowy  sprzedawał, budował wizerunek, opowiadał historię marki. Chętnie dzieli się wiedzą w mediach i na spotkaniach branżowych.
Anię najczęściej można spotkać w towarzystwie jej ukochanego, różowego rumaka – niestety, nie jest to jednorożec, ale rower, który też daje radę w podróżach do gildii Conversacja.
Magdalena Kruszyńska - Account Manager - Conversacja.pl

MAGDALENA KRUSZYŃSKA

Profesja: Łowczyni tale… klientów
Klasa: Account Manager
Moce: uwodzenie, krasomówstwo, rzucanie uroku
Cechy szczególne: Magda, dzięki swoim umiejętnościom interpersonalnym i nieodpartemu urokowi, zjednuje sobie klientów. A później opiekuje się nimi jak nikt inny.
Magda prowadzi szeroko zakrojone poszukiwania kandydata na męża. Na razie fakt ten stał się pracowniczą anegdotką, ale kiedyś bardowie ułożą o tym legendy.
To Ty - Conversacja.pl


Zgłoś akces do gildii! Na co czekasz?

DOŁĄCZ DO EKIPY!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu przez Conversacja.pl.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Conversacja.pl.