Wynalazek nie wystarczy. Nikola Tesla wynalazł energię elektryczną, ale miał problemy z wyjściem z nią do ludzi.
Larry Page – współtwórca wyszukiwarki Google
Wynalazek nie wystarczy. Nikola Tesla wynalazł energię elektryczną, ale miał problemy z wyjściem z nią do ludzi.
Larry Page – współtwórca wyszukiwarki Google
W Conversacji uważamy, że mówienie nie wystarczy, trzeba mieć też coś ciekawego do powiedzenia oraz świadomość, w którym miejscu znajduje się nasza publiczność.
Technologia pomaga się skutecznie komunikować, pamiętajmy jednak, że Firma Google została zarejestrowana w 1998 roku, a Facebook w 2004… Tymczasem pismo powstało 6000 lat temu, a homo sapiens używał już pewnej formy języka prawdopodobnie ponad 100 tysięcy lat temu.
Dziś dyskusje o marketingu skupiają się często na możliwościach skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie. Pozycjonowanie, reklama w mediach społecznościowych, bannery, filmy na YouTube, analizy widoczności… Wszystkie te elementy są niezwykle wartościowe, ale pod jednym warunkiem – jeśli dysponujemy historią, którą warto opowiedzieć.
W Conversacji uważamy, że mówienie nie wystarczy, trzeba mieć też coś ciekawego do powiedzenia oraz świadomość, w którym miejscu znajduje się nasza publiczność.
Technologia pomaga się skutecznie komunikować, pamiętajmy jednak, że Firma Google została zarejestrowana w 1998 roku, a Facebook w 2004… Tymczasem pismo powstało 6000 lat temu, a homo sapiens używał już pewnej formy języka prawdopodobnie ponad 100 tysięcy lat temu.
Dziś dyskusje o marketingu skupiają się często na możliwościach skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie. Pozycjonowanie, reklama w mediach społecznościowych, bannery, filmy na YouTube, analizy widoczności… Wszystkie te elementy są niezwykle wartościowe, ale pod jednym warunkiem – jeśli dysponujemy historią, którą warto opowiedzieć.
Komunikacja oparta na wartości
Stworzyliśmy markę Conversacja, by pomóc firmom odkryć oraz odsłonić ich marketingową tożsamość. Dotrzeć do wartości, które przyświecała im w czasach powstawania, a także tych nowych towarzyszących im obecnie podczas rozwoju.
Razem z dywizjami Tower PR i Tower Digital opracowujemy narracje marketingowe i pomagamy naszym klientom opowiadać je zarówno w Internecie, jak i offline, nadając komunikacji dodatkową wartość.
Komunikacja oparta na wartości
Stworzyliśmy markę Conversacja, by pomóc firmom odkryć oraz odsłonić ich marketingową tożsamość. Dotrzeć do wartości, które przyświecała im w czasach powstawania, a także tych nowych towarzyszących im obecnie podczas rozwoju.
Razem z dywizjami Tower PR i Tower Digital opracowujemy narracje marketingowe i pomagamy naszym klientom opowiadać je zarówno w Internecie, jak i offline, nadając komunikacji dodatkową wartość.
Poznaj pozostałe dywizje:
Poznaj pozostałe dywizje: